Rym1904 bizim de inşAlllah iki hafta sonra oğluşlarımız geliyor araştırmalarım da çoğu doktor yeni doğan sünnetini çok öneriyordu gittiğimiz hastanenin üroloji uzmanı aynı zamanda baş hekimiyle görüştük göbek bağının düşmesi yeterli sünnet için dedi ve inş eğer sarılık olurlarsa bitmiş olması gerektiğini sonrasında hemen yaptırmanın çok iyi olacağını söyledi , aynı zamanda YouTube de Osman gönülal hoca var Amerika pediatri merkezi de yenidoğan sünnetini öneriyor diyor videolarını izleyin derim çok faydalı