Hayırlı sabahlar arkadaşlar Allah ’ın izni ile nasipse ekim ayında doğum yapacağım 🤲🏼 zıbın (uzun_kısa kollu) , alt pijama , pijama takımı , tulum gibi şeylerden kaç aylık kaçar tane alsam iyi olur ? Kış bebeği olacağı için daha çok uzun kollu mu almalıyım? Tecrübeli arkadaşlarım yardımcı olursanız çok sevinirim ❤