Nur1126 benim ilk serkaj genel anestesi oldu ikincisi belden uyuşturmayla oldu kesinlikle genel isterim bidaha böyle bişey yaşarsam hareket edemedim kendimi çok çaresiz hissettim ve o uyuşukluk geçerken o kadar çok üşüme geldi ki ayaklarıma dokunuyorum sıcak ama sanki ben buzun içindeymişim gibi hissediyodum