Kgulhan-50 Sevgice26 dikislaern nasil aciyor ya. Benimde bikini bolgesinde agrim var Boyle kemiklerim agriyor sanki. Ha AMA agrim sancin yok bebek baski yaptindan dolayi heralde
Sevgice26 Kgulhan-50 acıyo valla nasıl oluyo bende bilimiyorum ama şimdiki gebeliğimde de bebek sürekli oraya vuruyo oturduğum yerde zıplıyorum birden
Asumm Sevgice26 Canım bende 34+1 oldum. 3 gündür aşağı çok fazla baskı var doktoruma yazıyorum ama yapicak bişey yok bekleyeceğiz diyor. Kanaman ya da suyun gelirse haber et diyor sadece. Bir sakınca olmaz inşallah bizim de. Tam yasagidimi anlatmışsın şuan. Birde bişey daha soracağım sana. Dün bütün gün oldubalta baskı ve aynı anda üstte de çok hareketiydi. Bugün mesela ara ara alta baskı oluyor ama sanki böyle kesik varmis gibi arada da sızlama oluyor. Böyle miydi sizin de? Birde başka yerimde agri yok.
Sevgice26 Asumm yok canım ben afedersin popomun üstüne oturamıyodum rahmimin içi o şiddetle acıyodu dikişin olduğu yer başka bi yerimde ağrı yoktu ama sadece dikişin olduğu yerdeydi bütün acı yani Allah korusun eğer senin de öyle bi acın olursa emin ol anlarsın bide benim beneğim haftasına göre kiloluydu o yüzden de dikiş taşımadı 35. Haftada 3230 kiloydu belki de kilosu iyi bişey olmaz doğurtalım die düşündüler bilemiyorum
hafsahamza Bende serklajliyim canım geçen sene 36+4te doğum yaptım şuan tekrar gebe ve serklajliyim 32+2 olduk çok şükür önümüzdeki 2 haftayida atlatsak daha içim rahat edicek sağlıkla gelsin kuzucuklar ins
Medihammm4220- hafsahamza benimde ilk gebeliğim olacak inşallah 17. Haftadan beri yatıyorum 32 olduk şükür 2. Çocuğa karar veremem diye korkuyorum artık bir daha aynı şeyler i yaşamak ürkütüyor nasıl karar verdiniz 2. Sine 😊 hep yatıyo musunuz
Asumm Sevgice26 Maşallah canım baya iyiymiş kilosu. Öyle ağrı dayanılmayacak bir başlı olmuyor. Sadece orda bur ağırlık hissediyorum birde arada pıt pıt yapıyor aşağıya kafası orda olduğu için. Senin ki farklı durummuş gerçekten.
Medihammm4220- Kgulhan-50 32 haftalık hamileyim ve serklaj I’m var inşallah hepimiz zamanında alırız kucağımıza🤲
Medihammm4220- Nur1126 Ben 17de oldum ama bildiğim kadarıyla ileri haftalarda yanaşmıyor serklaj a doktorlar riskli olduğu için ama bi grupta 26. Haftada serklaj olan duymuş tum
hafsahamza Medihammm4220- ahh canım hiç sorma kazara hamile kaldim ve çok büyük konuştum bir daha serklaj mis ameliyatmis sezeryanmis bitti daha 10 yıl çocuk yapmam dedim ama oğlum 4.5 aylıkken hamile kaldim ve 4 yaşında bir kızım da var 2 gebelikte baştan sona kadar yattım ama bu gebelikte bebeğim küçük olduğu için başından beri yatamiyorum ve hunilesme başlamış serviks 36 mm inş 4 hafta daha beni idare eder hunilesme ilerlerse dikişe dayanır bebek sonra durduramayiz zaten ALLAH a emanet
Sevoozi Kgulhan-50 insallah daha cok basindayiz gecen yil 22 haftalik.ikizlerimi kaybettim. O yuzden cok tedirginim ve korkuyorum
Kgulhan-50 Sevoozi bende ayni gecen sene bebegimi kaybettim 24 haftalikti. Bu kaftaya kadar geldik ins sonuna kadar gideriz
Elcin12_87 Ben de sanki dikişime baskı yapıyormus gibi hıssedıyorum. Ayakları vajınamda benım. Tekmeliyor sureklı. 25+3 üm. Idrar torbam cıkcak gibi
Medihammm4220- Nur1126 serklaj sordunuz galiba 15 20 dakikalık basit bi işlem genel anestezi yapılıyor all tan giriyor doktor ve rahim ağzını torba gibi büzüyor hiç korkulscak bişey değilv
Medihammm4220- hafsahamza ikimizede 4 hafta kadar dayanalım inşallah rabbim sabrını vermiş bişey kalmamış inşallah az daha sıksın dişlerini bebişler🤲😊
Zehra1905 Kızlar bende de erken doğum riski var, rahmimde incelme olduğunu söyledi progestan ile Crinone vajinal jel verdi bugün birazcık pembemsi kan geldi jelin yan etkisi mi acaba bilen var mı?
Medihammm4220- Zehra1905 Zehra1905 crinone jel kullandım tortusu sanki pembemsi turuncumsu gibi oluyordu
Medihammm4220- Zehra1905 acaba kan mı diye korkuyorum ama jeli kullananlar da oluyor genelde bende de oldu