Tamamen bebeklerin keyfine kalmış bir olay 😂 Komşumun kızı şu an 1 yaşına falan yeni girdi, doğduğunda avent ile başladılar bebek almadı, aventin her türlüsünü denediler almadı 😂 Ondan sonra bibs aldılar yok onu da almadı 😂 en son babası gidip marketin birinden almış gelmiş 5-10 TL lik bir şey 😂 Çocuk aldığı gibi emmeye başladı şaşırmıştık bizde eşimle hatta 😂 şuan benimde doğuma az kaldı komşum habire tembehliyor istersen 200 TL lik emzik al canı istemezse tutmuyor biliyosun benim kızı neler çektik diye 😂 ben zaten emzik vermeyi düşünmüyorum da, umarım avent bibs alacak hamişlerin bebeği hemen tutar emziği, ucuz bir şey de değil bir emziğe 60-70 TL insanın az içi gidiyor sonra bi bakıyorsun bebişin keyfi çatmamış emziği beğenmemiş 😂