sirdaass Kızlar çok araştırdım avent veya bıbs emzik almayı düşünüyorum. Ama bıbs emzikten yana bi acabam var. Siz hangisini önerirsiniz ?
Bellazarea sirdaass Avent ultra air, avent soothie ve bibs aldım. Sadece avent ultra air i tuttu, onunla devam ediyoruz
sirdaass MinnakLiva evet almıyomuş çoğu bebek ucundan dolayı sanırım. Bıbsın temızlığı de kolay peki kullandınız mı siz hangisini tercih ettiniz ?
Perihanvdt MinnakLiva bibs alcaktım ama kauçuk emzik 2 ay sonra paramparça oluyormuş vazgeçtim. Nuk alın derim.ben şuan 3 ayrı marka aldım hepsini inceledim en hafifi nuk .chicconunda bi modeli var beyaz şeffaf oda güzel.doğsun denicez inş
Deryadiyebiri Ben de instagram Ünlülerini influencerleri vs takip ediyorum. Hepsi çok memnun kalmış bibs ’ten çok övmüşler. O yüzden ben de denemelik 1 tanecik bibs aldım Trendyol’dan. Bakalım prenses kullanacak mi 😂
sirdaass Deryadiyebiri bende çok merak ediyorum inşallah emzik kullanır çok istiyorum çok tatlı oluyolar cunku 😂😂
Mrv3dmr Gunesazra Hep bibs almakta kararsızdım. Yorumu görünce hemen amozon’a girdim ve 85₺ görünce aldım. Teşekkürler😊
Gunesazra Mrv3dmr rica ederim canım bende vanilla/peach aldım renkleri harika😍 inşallah bebişlerimiz tutar❤️
MinnakLiva Perihanvdt aldım kuzum nukuda aldım onuda deneyeceğim bibsi yenidoğan olarak kullansa çok mutlu olurum aslında çünkü yenidoğan için en sağlıklı damak yapısı onda var.. iki ay sonra nuk veririm dedim ama emziğini yadırgar sanırım