Sahraze ben kendimi de bebeği de riske atmak istemiyorum doktorum da anlayışla karşıladı.. kilosu önde baya ve annem kardeşimi 5 kilo doğururken kalbi durdu ölümden döndü o koca bebeği çıkarırken dikişler poposuna kadardı ve bir ay yatmış.. kardeşim ölü doğdu.. bu gibi travmalardan dolayı zaten cesaretim yok. Saatlerce sancı çekip nefes darlığı yaşamak istemiyorum.. benim doğuştan itibaren tedavimi sürdüren doktorum doğum bile yapamaz demiş anneme. Bunları bile bile normal doğum isteyemem. Biraz garanticiyim🥰👍 ayrıca tansiyon problemim var doğumda bilincimi yitirmek istemiyorum bla blabla.. sezeryan isteyen herkese bi yukardan bakıp NİRMİL DİĞİRABİLİRSİN CİNİMM diye yazıp durmayın allah aşkına ya.