bende kullanıyorum progestan ağızdan alıyorum cok şükür hiçbir yan etki yapmadı bende benim ultrasonda baktı içeride hafif kanama oluşmuş öyle lekelenme kanamam falan olmadı çok şükür ondan ağızdan verdi heralde bana hafif kanama olduğu için ağır iş yapmıyorum kendimi yormuyorum bende