Kbra_23 Bana devlet hastahanesinde avidite 1 ay sonra çıkar dediler, beş günde çıkmıştı. Şimdi koronadan dolayı sonuçlarda aksaklıklar oluyor mu bilmiyorum ama bence en geç bir haftaya çıkar sonuç. Şöyle ki ben 13 haftalık olmuştum, avidite son 12 haftayı gösteriyor diye endişe ettim, enfeksiyon doktorum eğer gebeliğin en başında bunu yaşasaydın (son adet tarihi haftası) bebek gelişemezdi düşük olurdu ya da hiç tutmazdı gebelik oluşmazdı dedi. Yani 7 haftalık ve gelişmeye başladıysa içiniz rahat olsun, zaten ilk zamanlar zor geçiyor iyice strese girmeyin olumlu düşünün. Bunu kendim yaşadıktan sonra gördüm ki birçok gebe bu riskle karşılaşabiliyor ama avidite bakıldığında risk görünmüyor