BusraDevlet83 Minikpasa Yok hayır yazmadı. Ben direk gittim aldım. Ama diyabet hastalarının raporu olduğu için onlara devlet veriyor diye biliyorum. Gebelik şekeri olan hamileler para ile alıyorlar.