Sjsjdkskaa canım bende şuan şeker hastasıyım ve şeker hastası olduğumuda hamile kaldığım da doktora gittim test yaptırıyorlar ya ilk aylar da o zanan öğrendim benim ki bi nevi ırsi babamda ve annemde şeker hastası babam insülin kullanıyor neyse ben şeker ölçümü yaptırdım ve şekerim 300 lerdeydi şuan insilün kullanıyorum 200 150 falan değişiyor sabahları daha az çıkıyor hatta şuan da 18+6 haftalık gebeyim diyetim var uymaya çalışıyorum ikinci gebeliğim inşallah bi sııkntı olmadan alırım kucağıma 🙏🙄