Iclalgoleli Aslında Temmuz annesi olmam gerekiyor 4-5i gibi tam tarih ama benim kızım sıkıldı galiba 🤣 37+2yim nişanım geldi 1 cmde açıklığım var bekliyorum her an gelip Haziran annesi yapacak gibi beni ☺️
Mihirnazz 36+5 olduk şuana kadar 16 kilo aldım aşırı ödemim var arada rahmimde kasıntı oluyor bakalım oğlum ne zaman gelecek
Edaaberk Gurbetkusuu şafak 22 canım 😦😳 kaygılar başladı. 36 da bebek 2560dı. Doktor haftasiyla uyumlu dedi. 32den beri dogum pozisyonunda. Ve yine 32den beri boynunda kordonu var. Normal doğuma engel değil dedi doktorum. Bana gelirsek 12 kilo aldım bel ağrısı ve ödem dışında hiç bir şikayetim yok😊😋
sinem-yildiz Prenses001 haftamız aynı bir şey sorabilir miyim iki gün önce doktora gittim 10 gün sonra gel çatı muayenesi yapıcam dedi siz yaptırdınız mı veya doktorunuz gün ver mi çok tedirgin oldum 😳
Prenses001 sinem-yildiz hayır bana çatı muayenesi yapmadı tarihte vermedi bende onu düşünüyordum. Ama her hafta nst ye çağırıyor belki biraz daha sancı gördüğünde yapacaktır. Birde benim ilk doğumum değil belki bana yapılmayacaktır bilmiyorum o yüzden sormakta istemiyorum sorduğumda yapmak isteyebilir çünkü ☺️☺️
sinem-yildiz Prenses001 anladım teşekkür ederim yanıtladığınız için bende erken diye düşündüm o yüzden sorayım dedim 😘🤲
Prenses001 sinem-yildiz rica ederim ne demek 😊 ilk doğumu olanlarada hiç çatı muayenesi yapılmayan oluyor yani çatı muayenesi doğum yaptım diye bir çok kişi paylaşmıştı. Hayırlısıyla sağlıklı şekilde kucağımıza alırız inşallah 🌸🤲🏻
Aybukeb 33+6 kilomuz 2300 geldi bugün normalde bir haft önde gidiyordu hep bu sefer normal haftasına göre çıktı ikinci sezeryanım olacağı için günümüzüde konuştuk bir aksilik olmazsa inşallah 17 temmuzda alacağım minik kızımı kucağıma🥰
busrasahinn Gurbetkusuu son 22 gün çok sık yalancı sancım oluyo 36+5 im 65 le hamile kaldım 63 e düştüm şuan 69 kiloyum yatıp kalkarken oturup kalkarken çok zorlaniyorum sıcak basmalari var bolca su gibi terliyorum oturduğum yerde bide üstüne 20 aylık oğlum var çok zorlaniyorum bi an önce hayırlısıyla sağlıkla gelse keşke artık çok yoruldum 😔
_mucizem_ Gurbetkusuu bizim 22 günümüz kaldı allah nasip ederse 🤲☺️ Planlı sezeryan olcam. ☺️ Kavuşma anını heyecanla bekleyenlerdeniz biz de 🥰 kasılmalarım inanılmaz çok karnım taş gibi günde kaç kere oluyor artık sayamıyorum Bİle 🤷🏻♀️ Bizim minik oğluşumuz biraz aceleci 31 haftada doğum pozisyonu almıştı 35+3 olduk doktorum 3 gün önce kafası kanala tam yerleşmiş sezeryan tarihini belki beklemeye bilir hazırlıklı ol dedi 🙈rabbim bekleyen herkesi yavrusuna sağlıkla kavuştursun 🤗🤲
birprensesannesiiiiii Gurbetkusuu Bizm son 37 günümüz kaldı 😍kızımızı kucağımıza almaya . Yani 34+5 haftalık gebeyim sabırsızlıkla doğum etmeyi bekler oldum artık. Son zamanlar ağrılı geçiyor hareketlerde kısıtlama oluyor . Bend toplamda 8 kilo aldım . İnsaallah aldığım kiloları rahatlıkla verebilirim . Bu arada ilk gebeliğim bu yüzden neyle karsilasacagimi bilmediğim için korku oluyor bazen 🙃😊💕♥️
Heymamma birprensesannesiiiiii 8kilo aldıysanız bi tek göbek kalır çok az almışsınız maşallah 🧿 ben 12 kilo aldım daha da ne kadar alacağım kim bilir 😅 35+4 teyim
birprensesannesiiiiii Heymamma Valla benim daha doğuma var son aylarda insan daha çok kilo alıyor diyorlar umarım çok almam😅😅