Gurbetkusuu merhaba şafak 33 , kızım Amine Ayla’mı bekliyorum 🥰 çok ayakta durunca ayak tabanlarım ağrıyor bu hafta sancılarım basladı bugun nst ye girdim doğuö sancılarıö var ama kısa süreli doktor 1 dk yo bulursa gel dedi. Her an doğuma hazırlıklı olalım dedi. Yorgunluk halsizlik var bu hafta , doğum yakın sanırsam 😊😊😊