sumosgoksu benimde bu şekildi reglime 8 gün varken böyle çıkmıştı dedim heralde hayalet çizgi görüyorum🙈 hatta ilk ucuz olanı yaptım 5 liramı neydi emin olamayınca predictor erken gebelik testini yaptım ondada bu şekilde çok silik biz çizgi çıkmıştı ertesi gün kan verdim 7,86 çıktı çok şükür 37 lerdeyiz🥰 inşallah sizinde öyle olur, güzel haberlerle inşallah🙏🏻🥰🌸