aezgi Neslicos evet canım biraz pahalıı 2700 ödedim bendee imkanı olanın yaptırması gerekiyor bencede
aezgi Uzm-Nurse canım bakırköyde aygün labaraturarında yaptırdım ben cinsiyet hastalara söylenmiyomus ama doktora söyleniyomus doktordan bi sekilde öğrencez artık
aezgi Uzm-Nurse firma adı genoks ankarada yeri evede gelip kan alıyolarmıs ben bakırköyde yeri vardı orda yaptırdım canım
aezgi Uzm-Nurse evet evet insallah doktorum akrabam napar eder öğrenirim ben zaten dayamamam😂 ama en önemlisi umarım bi terslik hastalık cıkmaz 👏🏽👏🏽
eryesil Keşke bu ikili üçlü bilmem be zımbırtı testler yüzünden anneleri çoğunlukla sokulan stres yerine devlet artık bu testi zorunlu hale getirip en azından bir kısmını karşılasa. Bu testi yaptıran herkesin güzel sonuçlar almasını dilerim.
aezgi eryesil öyle canım devlet karsılamıyor bildiğim kadarıyla paran yoksa hicbirsey yapamıyorsunuz malesef sistem cok yanlıss 👎🏽 umarım herkes güzel sonuc alır 👏🏽