aezgi evet canım, cinsiyeti kesin bi şekilde belli oluyor.ama ocak 2020den beri çoğu laboratuar bebeğin cinsiyetini açıklamıyor. Çünkü çok erken haftada öğrenilmiş oluyor ve bunun bazı toplumlarda sakıncaları var. Esasen cinsiyetine bakılmasının sebebi bazı erkek bebeklerde XY kromozomlarından X’den 2 tane oluyor. Bu ilerde o erkek bebeğin erkek çocuğu olmasına mani olabiliyor. Yani bu da kromozomal bi hastalık. Cinsiyetle ilgili taramanın asıl sebebi bu. Bizim lab.açıklamadı mesela cinsiyeti.