ecemmp-
ecemmp- ben 1 mayısta kimyasal gebelik yasadım. Değerim 85 cıkmıştı iki gün sonra 36 ya düştü.Ama arada hiç regl görmeden suan yine hamileyim benim için bi mucize oldu hiç beklemiyordum.doktor normal oldugunu söyledi bu durumun…inşallah Rabbim isteyen herkese nasip etsin..