Ben de geçen ay kimyasal geçirdim adet gecikmesi gibi birşey, normalde yumurta atılırken adette, bu sefer döllenmiş yumurta atılıyor öyle düşün. Eşimin babannesi düşüğün kıçı içerde kalır dermiş, yani arkasından hemen olur dermiş. Yaşlıların hayat tecrübesine güvenirim ben , burdaki çoğu kişiden de duydum hemen ardına hamile kalan çok var bir dahaki ay hemen hamile kalırsan hatırla bu sözü. 🤗