Zeyzeyka AyaYlmazYldrm valla kuzenimi gördüm kanlı canlı felçten döndü, böyle düşünmek yanlış kişiden kişiye değişir, içindeki bi maddeye alerjide olabilir.
Mervenur_kcbs Babyveannesi benim kolum 5 gün ağrııdı kızardı ve şişti herkesin böyle olmuyor o ayrı bir konu
Melk111 Babyveannesi yan etkisi yok aşının benim bildiğim ben de geçen cuma 2.dozunu vuruldum buz ve peceteye kolonya döküp koluma sardım şişkinlik ve ağrı olmadı
Bussylcn Kaçıncı haftada ilk doz vuruluyor? Saglık ocagının beni çagırdıgı tarihte 18+4umde olucam. Ama adet tarihime göre 1hafta gec döllenmem oldu. Saglık ocagı 19+4umde oldugumu saniyor. Ası icin erken bi tarih mi acaba?