Meriwa Babyveannesi yumurta yeme bi kaç gün o koluna dikkat et yoksa ağrı sızı yapmadı bende ama dokununca taş gibi hissedersin 1 haftaya geçiyo eğer ağrır ederse soğuk kompres le msj yapabilirsin
tuubaeylulanil Babyveannesi ben de hiç bişey olmadı geçen hafta olmuştum sağlık ocağındaki hemşire 2. Doz. Ağrı yaparda ilkı yapmaz dedi bana🤷🏽♀️
Ova Babyveannesi ben ilk dozu yaptırdım ikincisini yaptıracağım on güne kadar hiçbi sıkıntı yaşamadım açıkçası
Babyveannesi tuubaeylulanil benim tek doz olcak zaten pandemiden dolayı olmam gereken zamanda gitmedim 28.haftada oldum ikinci dozu doğum sonrası yapıcaz dediler
Yesmckmk İlk aşıda 3 gün kaldıramadım kolumu bi gün de ateşledim sonra hafifleyip gecti ikincide bi gün agrı oldu hemen gecti
Yesmckmk Babyveannesi akşamına hafif hafif başladı ertesi gün ateşlendim canım sonra zaten ateş bitti agrı sürdü 3 gün sonra gecti
bebegim_28 Babyveannesi sadece 2 3 gün kolum ağrıdı ama bir arkadaşa ateş yapmış kişiden kişiye değişiyor demekki
Mavi0688 Babyveannesi buradaki yok atesim cikti yok kolum agridi uyuyamadim vs. Gibi yorumlari okuyunca cok korkmustum ama hic de birsey olmadi bende.
Pamukkiz 24 haftanın içindeyim ilk dozu daha yeni oldum 3 gun oldu acaba ikinciyi ne zamana kadar olmam gerekiyor
Babyveannesi Pamukkiz sadece şey dedi bana senin ikinci dozun 33den sonrasına denk geldiği için 33 den sonra aşıyı yapmıyoruz dedi
Nur-ten Babyveannesi ilk dozda 3-4 gün kolum çok ağrımıştı 2.Dozda ağrıda olmamıştı canım Ateş falan olur diye korkmuştum ama çok şükür olmadı