Ecmelbeyza Mormenekse34 test negatifse bir de yarın batmış zaten aman hormon alma bence yaa yine de doktoruna danış tabi vardır bir bildiği gerçi yarın batsa gecikme de yapmaz mı o zaman o hormon çünkü rahmin duvarının dökülmesini engelliyor Ya . O sizde uyuşukluk uyku halsizlik de yapar
Mormenekse34 Ecmelbeyza evet, fitil önerildi kullanilacaksa, hap beni sersem etti Regl gormeden biraksam mi ilaci
Cngul Fatma8988 u postu yeni gördüm cajim bende kurtaj oldum banada yumurtlamadan sonra bunu verdi rahim duvari ince biraz dedi kalınlaştırır dedi adetim az geliyordu hangiolac acaba seninki