Mormenekse34 Bugun reglimin 20.gunu progestrn ilacina basladim gunde 2 tane icecegm, yumurtanin rahme tutunmasini kolaylastrlacgi soylendi Yan etkisini hisseden oldu mu, sarhos gibi basim sallaniyor, normal degilse doktoruma soracagm henuz ulasamadm kndsine Progestron ilaci kullanan var mi takviye icin?🤔
0101sevo Mormenekse34 ben fitil olarak alıyorum 3 kere canım doktor daha iyi dedi hiç bi yan etki yok kaç haftalık?
Mehtapakgl Mormenekse34 bebeğim yapıyor, baş dönmesi uyku. Yan etkisi zaten. Doktor bana vajenden kullanabilirsin demişti.ama spr yinede.
Fatma8988 Mormenekse34 evet bende 16. Günden adete kadar kullandım. Ki adet olmadım hamile kalmıstım:) sonrasında da kullandım hep. Yan etkisi cok açken içtiysen dahada beter yapıyor ben bayılmıştım ilk içtiğimde açtım. Hemde işyerinde saçmalayarak bayılmışım:)
mlsmrtgl Mormenekse34 agızdan alınınca yan etkisi hissediliyor canım vajinal kullanınca pek yan etkisi olmuyor . Özellikle migren ataklarını tetikliyor baş dönmesi halsizlik filan yapıyor
Mormenekse34 Fatma8988 evde yanlizim etkisinden korktum acikcasi😊 homeoffice calisiorm bilgisayar basinda uyumak uzereyim Ne guzel faydasini gormussunz💜 darisi bana olur insallh Size ne icin vermisti, bi gecmisnz var miydi
Toprakdag Mormenekse34 doktorunuz ile konuşup fitil olarak kullanın benim doktorum öyle daha iyi demişti yan etkisi ağızdan alındığında fazla
Fatma8988 Mormenekse34 daha önce 8 haftalık bir kalp durması sonucu kürtaj birde dış gebelik sonucu kürtajım vardı. Luteal faz eksikliği yani yunurtlama sonrası dönemde hormon dengem şaşıyordu progesteron az geliyordu ve kahve lekelerim oluyordu her ay. Çok şükür işe yaradı darısı size inşallah
Cngul Fatma8988 u postu yeni gördüm cajim bende kurtaj oldum banada yumurtlamadan sonra bunu verdi rahim duvari ince biraz dedi kalınlaştırır dedi adetim az geliyordu hangiolac acaba seninki
Mihrimah41 Mormenekse34 canım alttan fitil şeklinde al beni de aşırı kötü yapmıştı. Ve uzun süre kullanma hormon ilacı çünkü
Deletedmom281 Mormenekse34 ✨Doktorunuz reçete etmeden kullanmayın progesteron takviyesi progesteron hormonunu yükselttiği için regli de gecikmelere yol açabiliyor. Ve daha bir çok yan etkisi var. Gebelik planlıyorsanız çok güzel multivitaminler var onlardan kullanın. Reçetesiz kullanarak vücudunuzun hormon seviyesini değiştiriyorsunuz
Mormenekse34 Deletedmom281 doktorum adetin 15.gunu itibariyle kullanmam icin yazdi, oral aliyorum sersemletiyor gercekten Adet gelene kadar ya da gebelik durumu belli olana kadar kullan dedi ama kullandiktan sonra kan vs testi yaptirmadim Progestanin kotu etkileri olur mu baska, yumurta takibinde kullandrior doktorum emin olamiyorum da🤷♀️
Deletedmom281 Mormenekse34 💁♀️ Anladığım kadarıyla gebelik planlıyorsunuz luteal faz yetmezliğiniz mi var eğer varsa o yüzden vermiş olabilir doktorunuz. Ciddi yan etkileri var doktor kontrolünde kullanıyormuşsunuz zaten sizde ciddi yan etkileri yaşayabilecek hastalıklarınız varsa doktorunuz vermezdi diye düşünüyorum. ciddi yan etkilerde pıhtı atmaya kadar götürür ama dediğim gibş doktor kontolünde kullanıyormuşsunuz geçmiş olsun
Mormenekse34 Deletedmom281 yetmezlik yok ama desteklemesi icin kullanmami istedi, arastrdigimda cok kullanani gormedm Doktorumu degistirmeyi dusunuyorum, gebelik istiyorum evet 1 bucuk yildir😔
Deletedmom281 Mormenekse34 ✨ Hiç gebe kalabildiniz mi ? Hsg falan çekildiniz mi ? Daha birçok tetkik var onları yaptırıp normal yoldan deneyin bence. Birde stres çok etkiliyor
Ecmelbeyza Mormenekse34 o hormon rahminizi kalınlaştırıp bebeğin tutunmasını kolaylaştırmak için ama size neden önceden vermiş? Hani gebelikten emin olunsa olur da bir de düşük riski için de veriliyor hani rahim kanlansın incelmesin tutsun diye .
Mormenekse34 Deletedmom281 hic kalmadim, hormon testlerim, esimin sperm testi normal denildi, yumurta takibi de yaptrdim, hgs de cektrdm tikaniklik yok Nasip😔
Mormenekse34 Ecmelbeyza yumrta takibi basinda estrofem de ictm, yeni btti bununla beraber kullndm Hic gebe kalmadm, yumurta takibinde kullanan da pek olmamis tedirgn etti beni de Bat yarin, gebelik testi yaptm negatif, gecikme yapar mi gorcem bakalm
Ecmelbeyza Mormenekse34 test negatifse bir de yarın batmış zaten aman hormon alma bence yaa yine de doktoruna danış tabi vardır bir bildiği gerçi yarın batsa gecikme de yapmaz mı o zaman o hormon çünkü rahmin duvarının dökülmesini engelliyor Ya . O sizde uyuşukluk uyku halsizlik de yapar