Bahaargzd 28 haftalığım Emel bilici ye gidiyorum şimdilik memnunum ilgili tatlı dilli güler yüzlü merak ettiğim her soruyu güzelce açıklama yaparak anlatıyor bi sıkıntım olduğunda msj atıyorum geri dönüşü muhakkak oldu atıyorum o an çok yoğunsa görüldü yaptı yazamadı aradan 1 saat sonra yinede yazdı es geçmedi umarım doğumda da herşey güzel olur 😌