Bende bundan 1 ay önceye kadar Emel hanıma gidiyordum, muayenelerde ben sormadan o hiç bana bilgi vermedi hep ben sordum o cevap verdi, bu zamana kadar olan kontrollerde hiç tansiyona bakmadı, 4. Aya kadar hep kafam karışık gitmiştim. En son ikiz gebeliğimin verdiği kasık ağrısı nedeniyle kendisine mesaj attım okudu gördü ama cevap vermedi. Şu anda memnun olanları okuyorum ne güzel kimsenin fikrini değiştirmek gibi bişey olsun istemem ama ben o olaydan sonra 5. Ay kontrolümde Ahmet beye geçtim. Yani gerçekten giden anlar ne demek istediğimi asla bişey sormama bile gerek kalmadı herşeyi A dan Z ye gösteriyor anlatıyor inceliyor. Ve ultrason resimleri bile daha kaliteli desem abartmamış olurum. Bundan sonra da Ahmet beye kesinlikle devam edicem. Ama doktor kesinlikle enerji meselesi kafanız karışmasın gidin görün karar verin ❤️