Ayca6868 canım bende Türkcan beyin hastasiyim, hatta daha önce bi post açmıştin orda da konuşmuştuk sanırım senle.. Türkcan bey sezeryan yanlısı değil ki, benim bebeğimin eşi aşağıdaydi böyle devam ederse sezeryan olur kendine çok dikkat et yat dinlen esi çıksın yukarı dedi ve 34. haftamda çıktı, hah dedi sımdi normal doğum olabilirsin.. yani kendisi normal doğumu destekleyen biri.. ayrıca hastaneye gidince hangi doktorda doğum yapmak istersen o doktor giriyor doğumuna.. yani bende doğuma nilüfer hanımı düşünmüyor değilim:) aklında bulunsun sıkma canını