ozgeoz26 erkenden hazırlık yapmanda bi zarar yokta. 1-2 hafta onde ve geride kalan bebeklerin dogum vaktinde değişiklik olmuyor. En az 3 hafta olması lazım. Benim oglum da 2 hafta onde ama suan 38-4üm ve hala dogum yapmadım. Boyle dusunmek gerekirse coktan yapmam lazımdı 🙄