ozgeoz26 Merhaba 29+1 haftalık hamileyim. Kızım en baştan beri doktor kontrollerinde bir hafta önde gidiyor şuanda 30+6 dendi son gittiğimde gelişimi iyi dedi doktor. Açılmam vs yok ama yinede gelişimi bu şekilde devam ederse önde gittiği zamana göre mi doğumu gerçekleşir? Kıyafetlerini yıkamaya başlamalıyım doğum öncesi temizlik yaptırmak istiyorum şuan yaptırsam erken mi? Çok kararsız kaldım
-ikincikez-55 ozgeoz26 Bence kıyafetleri yıkayın dursun benimde 27+5 suan bebeğin eşyalarıni yikadim kaldirdim hurça ama 2 poset gene yıkincak var onlarıda bu hafta yıkarım kaldırırım bebek için cantada hazırladım dun gece dursun kenarda odasında doğuma var daha ama arada havalandırırim kıyafetleri nolcak.Kendimede çanta hazırliycam 1kaç hafta içinde tek gògüs kremi terlik ve atlet alıcam gerisi hep hazır 😊 Ben erken dogum acik bisey olur diye hazır’da dursun istiyorum iyice ağırlasıyor insan bide 2yaşinda kızim var erkenden yapım dedim agustosun sonuna dogru sezeryan olucam acil bi durum olup erkenden bisey olmazsa agustosun başinda kıyafetleride hurctan çikarıp yerleştiririm diyorum.😊
Cigdemveminik ozgeoz26 bnde şuan 33+2 yim ama 32 de gittğimde bebeğim 33+4 ile uyumluydu ve doktor böyle giderse 40ı beklemeyiz 37-38 doğar dedi bn kıyaftlerni felan yıkadm ama büyük temizlği henüz yaptrmadm
Masal10 ozgeoz26 merhaba canım, bizde 2 hafta öndeyiz ve doktorum önde gittiği tarihe göre doğumun gerçekleşeceğini söyledi..
ozgeoz26 -ikincikez-55 ne güzel benim ilk doğumum olacak akıl vercek bu işleri yapacak kimsede yok ne yazık ki bir korku bastı erken doğum yaparsam yetişmez diye bende başlıyım bu hafta o zaman😊
-ikincikez-55 ozgeoz26 Bence yapın dursun nolcakkı temiz temiz kalir kenarda 😊 Bende erken doğum olur diye korkuyorum bide 2.bebeğim erkenden hazır dursun hersey son haftalarımi kızimla zaman geçirim istiyorum iyiki yıkadım ütüledim ütüde minik kiyafetlerle biraz zor oluyor evdekilerinide hemen bu hafta yıkayip kaldircam biraz zorlanmaya basladim 🤣
SeHer1909 Bende 32+0 da gittiğimde 33+4 le uyumlu yani yaklaşık 10gün öndeydi hep böyle cıktı gerçi boy kilo olarak ama şöyle bir şey var anne baba iriyse bebek de doğal olarak yapılı oluyor dedi Dr um. Ben 177 70 kg , eşim 185 90 kg yani çocuk 2bucuk kilo doğsa bi ters olur 😂 Bizim odamız hafta içi gelecek gelince silip yerleştiricem her şeyi dolabına direk ama temizliğe ağırlaştığım için geçen hafta kadın aldım pırıl pırıl her yerim günde bir Vileda ile siliyorum 2 güne bir toz alıyorm mis gibi 😇
Pankek SeHer1909 Ben de babasıyla bana bakarak iri olur diye düşünmüştüm ama kafası bana çekmiş birkaç gün ileride, poposu da babasına çekmiş geriden geliyor minik popo😊
mandalina SeHer1909 168 58 ben. Eşim 197 130 kilo. Bebeğim hep 1hafta geriden geldi. Ben 4 kilo doğmuşum. Bebeğim 38 hafta 2700 kg. Bilemiyorum bebeğin durumu ne ile ilgili
Pankek ozgeoz26 Benimki normal ilerliyordu ama yine de 30. haftada yıkama ütüleme işi bitmişti, sonrasında iyice ağırlaşabilirsin. Şu anda İyi ki yapmışım diyorum. 34’de çantaları araba yerleştirdik ondan sonra ancak evi toparla falan son birkaç haftada da kolumu kaldırır halim kalmadı. 38deyim
SeHer1909 Pankek yaa 😂 minik popo cok güldüm 😇 bizde valla ikimiz de dediğim gibi iri olunca bebeğin küçük olması pek beklenmez 33ün içinde başlarım 34 35 e anca ütüsü vs bitecek gibi
Pankek SeHer1909 Biz de iriyiz ama çocuk normal 😊 Benim tavsiyem daha erken başla. Ütü bitince iş bitmiyor. Yerleştirdik çantalar hazır dedik 2 hafta ıvır zıvır koymakla uğraştım. Poması, gümüş kapağı vs. durup durup aklına bir şey geliyor. Bu arada 34’den sonra da yan gelip yatasın geliyor
Zehra2604 ozgeoz26 bende 30. Haftada gittiğimde 2 hafta önde kilosu dedi, böyle giderse sezeryan olursun dedi, kıyafetleti falan tamam, bu hafta odası gelecek, çamaşırları yıkayıp ütüleyip yerleştiricez artık, Herşey hazır olsun ne olur ne olmaz tabiki
SeHer1909 Pankek yaaa ben biraz erken davranayım o zaman şimdi rahatım diye hep rahat Olcam diye düşünüyorum sanırım
perihankrkya ozgeoz26 benimde 1 hafta önden gidiyor cnm doktor ona göre dogurucaksin dedi ağustosun ilk haftasıydı doğumun temmuz un ortalarında olacak ama doğumum zaten sezeryan istiyorum ben 😂😊 kıyafetler i de temmuz girmeden yıkayıp ütüleyip dolabına yerlestiricem çantamızı hazirliycam başka bişeyim kalmıyor 😊
Barkoddg perihankrkya Yaa benim de oyle oldu Agustos 14 falandi Temmuza cekti doktor beni sardi korkular. Tamam ha Temmuz ha Agustos fark yok ama olsun iyice panikledim yaklastikca.
Sultangonul ozgeoz26 benim bebeğim de 3 hafta önde. Doktorum gelişiminin önde olması doğumun erken olacağı anlamına gelmez dedi. Şuan 34.haftadayım 36.haftada çatı muayenesi olucam o zaman belli olur doğum tarihi diye düşünüyorum.
Zlhb ozgeoz26 benim üç hafta öndeydi şu an 2 hafta önde 38/3 te haftaya sezaryen alacak usg kilo boya göre sonuç veriyor ciğer gelişimi en önemlisi onu bekliyorlar doktorlar genelde
Barkoddg mandalina Saglikli olsunlar da dogan buyuyor canim. O kucuk dogan bebekler daha bi serpiliyorlar hatta.
SeHer1909 mandalina gerçi evet böyle şeyler de var ama 2700 de az değil ki bence 3500 a kadar normal 3500 sonrası fazla tabi Dr en iyisini bilir ama 3800 sonrası ben normalden korkarım 3200 falan olsa miss tabi normal düşüncesi varsa 😇