Dilara65 ilk hamilelikte normal dedi hemşire bana kilomu ve kaç aylık oldugumu söyleyince ekmek yeme sadece dedi o kadar bence hiç takılma bende şuan 25 haftadayım 8 kilo almışım ama 8 kiloda ödem var şişlik var virüsten dolayı baya hareketsiz kaldık son 3 ay ilk 3 ayda aman düşük olmasın diye adım atmaya korktum yani zaten insan yediklerini biliyor normal yiyorsa abartmadan 20 kiloda alsan vücut yapısı der geçer bebeğimi sağ saglım kucagıma almak olur derdim dogım sonrası 2 3 ay diyet yapılır kilo takılma sende cnm saglıgını bebegini düşün