Halimekinali123 sakkarozu diyorsun canım sen. Glukoz da sakkaroz da çok masum şeker türü değil. İkisi de obeziteye ve şeker hastalığına yol açıyor. Dışarda yediğimiz tatlılarda ikisi de kullanılıyor. Glukoz bir tık daha ucuz olduğu için onu da tercih ediyorlar. Demek istediğim yiyorsan bir şekilde şeker türlerine maruz kalıyorsun zaten, ölçüm yapmaktan kaçmana gerek yok. Tabi senin kararın nasıl rahat ediyorsan. Ben öğrenmek istedim çok şükür çıkmadı ama çıkabilirdi de. Açlık tokluk ben de yaptırdım. Ama onun yeterli olduğuna güvenemedim eğer varsa benden çok bebeğime zararı olduğu için.