Homesweethome canısı bu 3. Gebelik tecrübem. Ve silik cizgi varsa hamilelik var demektir nokta kom 😂. Ben suan adetime 2 gün kala ki ilişkimden hamile kaldıgımı öğrendm çünkü sdce olmaz diye o zmn korunmamıştık🤭 adetmden 6 gün gecince cıktı testte. Rossmannda hamilelik testi satılıyor. 20 bhcg üzerini gösteriyor. O cok güvenilir. İsterseniz onla deneyin cunku ben diğer testlerde cizgi göremedm onda hemen silikte olsa cıktı. Kan vermeye gitmicem suanlık ben. 2. Hamileliğimde adet günüm gene bu testten yapmıstm. Silik cizgi cıktı hemen kan verdm degerm 20 cıktı. İki gün snra gene ver dediler 40 cıktı iki gğn snra gene 110 cıktı doktor beni cok gerdi. Ama cok sukur saglıkla kucağıma aldm. Tavsiyem hemen gitmeyin isterseniz. Dayanabilirseniz 🙈❤️