Merhaba kızlar beklenen adet günüm haziran 12′ydi fakat halâ olmadım. 12 sinde yani adet günümde test yaptim negatif çıktı bugün simdi ilk idrarla yaptim çok silik bi çizgi cikti eşimde görebiliyo yani henüz kafayı sıyırmamışım😛 telefonun kamerasında ne yazık ki çıkmıyo. Şubat ayında da yine boyle çook silik görmüştüm ama kimyasal oldu hatta kan vermeye gittim geldim kanamam oldu. Sizlere sorum 4 gün gecikmede bu kadar silik gören oldu mu bu da kimyasal çıkar diye korkuyorum tam net çıksın diye bekledim kaç gündür ama çok zor görünen bi çizgi🤷🏻♀️kan vermeye hemen gitmek istemiyorum bi müddet gecsin istiyorum aile hekiminde veriyorum kani ve artık utanıyorum🐒 şimdiden teşekkür ediyoruuummm🐣