Tugba_23
Allah sabır versin öncelikle canım.28 gün önce 16 haftalık bebegimi suyumun bitmesiyle bende kaybettim.Acını o kadar iyi anlıyorum ki.Benimde bebegimin kalbi atiyordu ve doktor alınmazsa seni zehirleyecek demisti.Malesef kaybettim melegimi.Bir suru doktora gözüktum canm perinatolog bebegin böbreklerinin olmadigini soyledi.Dedigi gibi de oldu patoloji sonuclarim cikti.Bebegimin bobrek gelisimi olmamis.Çunku ne suyum geldi ne kanamam hic bir belirtim yoktu.Ömru bu kadarmis yavrumun.Her gun dua ediyorum sabır ediyorum ama iste icimde bir yara gecmeyen bi acı.Rabbim saglikli kardesler nasip etsin yavrularımıza inşallah.Allaha emanet olun.