Tugba_23 ahhhh ciğerim parelendi şimdi yazını okuyunca rabbim sabrını versin inşallah geçen sene Mart ayında aynı sebin gibi 17 haftalık kızımı suyu bittiği için kaybettim bu acının gerçekten tarifi yok yaşayan bilir sancı ile doğum yaptım günlerce ağladım rabbim bizi cennetinde bulustrursun inşallah aradan 4 ay geçtikten sonra tekrar hamile kaldım 4 nisanda doğum yaptım kızıma oldu tekrar şuan 2.5 aylık rabbim tez zamanda hayırlı sağlıklı gebelik nasip etsin acını dindirsin insallah canım