Efif OlgaArslan doktorlar ne yapmak istiyorsa ona yönlendiriyor biraz da. Genel olup memnun kalan çok kişi de var.
OlgaArslan Efif korkmayın herşey olacağına varır her türlüsü ağrılı normali de sezaryeni de anne olmak kolay değil. Allah evlatlarımıza sağlık versin
Kevser99 Deletedmom317 sezaryen sonrası sancı için neler yaptınız ben 2 gün oldu doğun yapalı spinal sancımdan dolayı bebeğimde ağlıyor sürekli sancılanıyor
Deletedmom317 Kevser99 bebeğin niye sancılanıyor senin ağrın yüzünden anlamadım cnm. Bana ağrı kesici vermişlerdi sezaryen somrası için sana vermedilermi