Benmde ödem oluyo vucudumda ustelık düşük tansiyonluyum tansıyondan değilde vucudun ödeme yatkınlıgıyla alakalı birazda sanırım cunku benm annemnde oyle devamlı eli ayagı şişer tuz kullanmaz ve dusuk tansıyonludur ama bunye meselesi sanırım bnde 31.haftamdayım ayak bileklerim bacaklarmda var şişlik 😳😳