EsraCilgin şu an 37+6 haftaligim canım 36 haftalıkken gittim bana sezeryan için tahlillerini ver dedi kan tahlili idrar ve anestezi uzmaniyla görüştüm doktoruma tekrar gittim on gün sonra gel dedi bugün gittim haftaya pazartesi gel alalım dedi yani tam 39 haftalıkken alacak