MssKrks benim sezeryanım zor değildi hastanede kendim baktım bebeğe hep .eve geçince zordu ilaçların etkisi geçince. Ne zaman ayaklandığımı hatırlamıyorum seneler oldu çünkü o ayrıntı yok aklımda.
Sezeryan için gün verilmedi benim suyum geldi öğlen 12 de 5 de dr açılman yok diye sezeryana aldı.dr isteği ile sezeryan oldum ben.şimdi ikinciye hamileyim