Mervelsmet Tstnptt canım merhaba bende perşembe yaptiricam fiyat sormadım da şafak bey yapacakmış giriş parası ayrı etten ödeniyor mu yeni mı yaptırdın acaba
miskiamber Tstnptt anladım canım bende iki hafta sonra gitcem normalde de şafak beye gidiyıruz bende sorduğum da 400 civarı demişti sen hep ona mı gidiyorsun sadece ayrıntılı ultrason için mi gittin
tugce67-67 Busraa_ZT canim perinatolog ve radyolog yapıyor o yüzden fiyat farklı oluyor.ama işin ehli perinatalog zaten.bir kere yaptırılıyor iyi bi doktor seçin derim.ben istanbulda altan cebeciye yaptırdım