Suleyigit canım şimdi geldim şehir hastanesinden bugün ilk randevum vardı nst için.içeri girerken kısa bi kuyruk var eşleri almıyorlar ateşini ölçüp gidip randevulu hastaysan sıra fişini alıyorsun büyük ferah aydınlık bi hastane koridorlar da sakin oturcak yerleri de var pazartesi gitmeme rağmen sessiz sakindi tertemiz heryer etlik zübeydede tuvalet kokusundan ter kokusundan duramıyordum zira🤢sıram geldi içeri girdim tansiyonumu ölçtüler ultrasonla baktılar 5 dakika gezdire gezdire bakmışlardır.içerde bi hemşire iki doktor vardı ilk defa mı geldin ikili üçlü tarama şeker yüklemeni yaptırdın mı kullandığın ilaç bi hastalığın var mı burda mı doğum yapmak istiyorsun herşeyi sordular.ordan nstye geçtim 20dk durdum orda göbeğimde cihazla ordan sonucu aldım gösterdim güzel herşey yolunda 2 hafta sonra tekrar Randevunu al gel Dediler evime geldim.ben beğendim kuzum Keçiören araştırma ve hele ki zübeydeden sonra bana medicalpark gibi geldi hastanenin için de carreeforsa market starbuks bile var 🤪onkoloji binasının hemen arkasındaki bina kadın doğum binası canım baya büyük biyer onkoloji yazısını görünce bil ki arkasında kadın doğum var. Ne sordumsa cevapladılar kimini ben sormadan kendileri cevapladı.isteğe bağlı sezeryan yokmuş şuan doğumun nasıl olacağı belli değil kızımda baş aşağı dönmüş ama bakalım ☺️