Bende orda doğum yapcam koranadan önce normal doğumda sezeryanda refakatçi alıyolardı odalar ya 2 kişilik yada 1 tek kişilik normal doğum yapanlar yanında yakını da oluyodu sancı çekerken açılmasını olup doğum başlayana kadar tane kadın yakını yanında duruyormuş şuan almıyorlarmış benim komşumun ablası ve eltisi yaptı doğum orda