Deri Oyagunaydin bende aynı senin gibiyim, mide bulantım aşırı vardı mide yanması felaketdi, göğüslerim şatlicaksı sırt ağrımda tavandı ama bugün halsizlik hariç hiç bir belirtim kalmadı koku bile pek ağır gelmiyor bana
Zeynepcataltas 6+3 benimde💖 bulantılar çoğaldı, halsizlik, cok fazla uyku hali gün içinde, koku hassasiyeti, yorgunluk, iştahsızlık yaşıyorum. Fazla ayakta kalınca bel ağrısı tabi birde🤷♀️
Deri Zeynepcataltas 2 gün öncr bende aynı öyleydim şimdi zıpkın gibiyim anlamadım belirtiler geriye gidiyor 🥺
Zeynepcataltas Deri ilk zamanlar cok zorladı beni bulanti, kusma, halsizlik kilo verme yiyememe gibi ama şuan 14+4 olduk iyiyim öncesine göre çok şükür.
Sldlf Merveeeturann benimde kürtaj oldu. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah nerde varsa 🤲
Sldlf Deri yok o yüzden hiç evham yapma canım. Ben boş gebelik geçirdim öncesinde. Kürtaj olduktan sonra geçti göğüs hassasiyetim. Boş gebelik olmasına rağmen son ana kadar vardı.
Merveeeturann Sldlf ben kürtaj olmadım ilaçla düşürdüler ama 40 gün kanamam sürdü benım sonra da hemen hamile kaldım amin bu arada
SeldaSngl Tam 7 haftalık ama hala kalp atışını duymadık sabah gidecez doktora umarım duyarız🙏 Mide bulantısı, kasık ve bel ağrısı gerçekten çok zorlayıcı 🤦🏼♀️
SeldaSngl Hatice_oktay merhaba evet ama doktoruma kalp atışını duyacak mıyız dediğimde henüz erken ama yine de bi deneyelim şansımızı demişti öyle duymuştuk. Yorumları yeni okudum bence size bir zararı yoksa bir hafta daha beklemeli ve asla umutsuz olmamalısınız 🤍🙏
Hatice_oktay SeldaSngl ben dün gittim 6+6ydım. Alttan da bakılmasına rağmen duyamadık. Haftaya tekrar gidicem o zaman 7+6 olucam. Doktor pek ümit vermedi. O yüzden korkum var duyamıcam diye. Ama geç duyulabildiğini duydum. İnşallah bu sefer duyarım