mlsmrtgl Deri Ara ara kasık ağrılarım var birazda koku hassasiyetim . Onun dışında belirtim yok durumlar iyi 💁🏻♀️ Sizde nasıl durumlar ?
Annesed Deri 6+4 gögüs hassasiyeti halsizlik uyku hali arada bel ağrısı ve endişe kalp atışını duymayı bekliyorum 5+6da kese yi gördük doktor 10 gun sonra çağırdı ama ben tam 8 hafta olunca gidicem
Deri mlsmrtgl benim düne kadar belirtim tavandı bugün gündüz hiç bir belirtim yokdu akşama doğru başım ağrıdı halsiz oldum ama bu 2 gündür hiç bi ağrım sızım yok bundan bir kaç gün önce sırtımın ağrısından yatamıyordım
Sldlf Göğüs hassasiyetim, bel ağrım var benimde. Ve çok halsizim. Ve Çok gerginim yarın doktor randevum olduğu için 😟 inşallah güzel şeyler duyarız hepimiz🙏
Deri Sldlf güzel haberle gel inşaallah canım😘 benimde göğüs ağrım var ama bit kaç gün önce daha kötüydü ağrısı bugün hafifledi evham yapıyorum
Aksoytetik Annesed kesnlikle 8.haftada. Şahsen bende öyle yapacağım. Bende 6haftalıkım şuanda 5haftada keseyi gördüm fakat doktora kalsa her hafta gel diyor bugün git olmadı haftaya hesabı yapıyorlar.
Merveeeturann Mide bulantısı halsizlik fazlasıyla var basımı kaldıramıyorum dün kalp atışını gördük ama tam olarak dinleyemedik kasık agrısı bas agrısı çok var benımde ve kese asagıda olduğu icin progestan kullanıyorum 😑🤰🏻
Merveeeturann 6 hafta 1 günlük tu canım ama daha küçük olduğu icin çok az duyduk gördük kalbini falan
Sldlf Gunessss1 yaa inşallahh 🙏 öncesinde bir boş gebeliğim var benim. O yüzden endişeleniyorum çok 🥺 bu gece sabah olmak bilmez bana 🙈
Oyagunaydin Benim öyle çok belirtim yok bazen midem bulanıyor göğüs hassasiyeti var ama 2 gündür bir şey yok gibi normal mi acaba
Deri Oyagunaydin bende aynı senin gibiyim, mide bulantım aşırı vardı mide yanması felaketdi, göğüslerim şatlicaksı sırt ağrımda tavandı ama bugün halsizlik hariç hiç bir belirtim kalmadı koku bile pek ağır gelmiyor bana
Sldlf Deri yok o yüzden hiç evham yapma canım. Ben boş gebelik geçirdim öncesinde. Kürtaj olduktan sonra geçti göğüs hassasiyetim. Boş gebelik olmasına rağmen son ana kadar vardı.