Bende 13. Haftamda buyuk bi kanama gecirdim durdu .4 gun hastanede yattim.çıktım .ogünden beri yatıyorum.şimdi 16 haftalığım iğne ve jel kullanıyorum ogunden beri olmadı kanamam ama. Bugün yine kahverengi lekelemmem oluyo.ultrasonda kanama alanım büyükmüş o zaman baktıklarında .inşallah küçülüp geçmiştir.geçmesini beklemek çok zor, piskolojim bozuldu ,çişe gitmeye korkuyorum artık ya.mantığım herkesin dediğini onaylıyor ama içim çok üzülüyor:(