Canım benim de lekelenmem oldu, açık kahve şeklinde çok korkmuştum ama doktorum progestan verdi sabah akşam kullanıyorum. Salı gününden beri kullanıyorum dünden beri azalma gösterdi şükür. Biraz sabretmek gerekiyor, bir de ben hep yattım hiç kalkmadım. Bol su içtim. Rabbim şifasını verir inşallah. Çok dua ettim sana da ederim güzel anne 💞💞 sakın üzülüp stres yapma o da çok kötü etkiliyor.