Ben oraya devam ediyordum doktorum da bu yüzden hastaneyi değiştirdi. Yeni doğan yoğun bakımı yeterli değilmiş. Allah korusun öyle bir şeye ihtiyacımız kalmasın ama her ihtimal düşünülmeli. Öyle bir durumda esentepe veya yıldırım doruğa sevk ediyorlarmış. Araştırın hastanede yeni doğan 3. Seviye olması gerekir.