civcivimmm Ay bende iki gündür aynı durumdayım 29+4 deyim. Dün akşam aklım cıkacaktı çikolata yedim, yürüdüm, sola yattım,sırt üstü yattım,karnıma vuruyom hafifi hafif ne yaptıysam gece yarısına kadar hareket etmedi sonra ufacık kıpırdadı rahatladım biraz. Sabah kalktım yine öyle öğlene dogru anca hareket etmeye basladı. Normalde cok hareketliydi kızçem endişelendirdi beni.Ama gördüğüm kadarıyla normalmiş o zaman bu kadar aynı durumu yasayan varsa