civcivimmm Biliyorum bu konuda çok post açılıyo ara ara düzensiz olmasıda normal ben aslında bebeğin hareketlerini hissediyorum ama önceki haftaşara göre çok az hissediyorum normalde bebeğim kıpır kıpırdı ama şu 1 1.5haftadır çok az hissediyorum bu haftalarda daha net ve sert bi şekilde daha çok hissetmem gerekmiyo mu sizde durumlar nasıl acaba
Muberraonur civcivimmm benimde aynı ya nerdeyse 1 haftadır hareketi daha az sabah kalktığımda daha hareketliydi şimdi bi iki vuruyor sonra gün içinde az hissediyorum tedirgin oluyorum 🥺🤷🏼♀️
busra2512 civcivimmm bende bugün tam 29 haftalık oldum canım aynı durumu bende yaşıyorum tam endişeleniyorum o anda ufakta olsa bi tekme geliyor çok şükür diyorum ama evet azalma oldu biraz geçen haftalara göre
Saadetctk civcivimmm 38 haftaligim hic öyle karnimi delecek kadar oynayan cocugum.olmadi bende cok takiyodum kafama ama her bebek ayridir yani o yuzden kotu dusunmeyin doktorunuz iyi diyosa tamamdir
civcivimmm Gkc2144 ben normalde çok sık hissediyodum şimdi az az 3 4 saate biz ufaxık bi kıpırtı hissediyom mesela gece yatarken çok net hissederdim şimdi 2 tekme atıyo okadar bunada şükür diyomda yinede insan endişeleniyo neden böyle diye
SelinAli Gkc2144 bende 27. Haftadayım benimde aynı hatta sabah post açtım bazı günler sert hissediyorum bazı günler minik minik hissediyorum çözemedim demek ki böyle oluyor 30 dan sonra daha farklı olucak
GulcanYvz Gkc2144 canım bende 27 +2 yim o kadar azaldı ki hareketleri eskiden uyandıracak şekilde hareketliydi şimdi hafif hafif vuruyor doktora gittim arkasını dönmüş ondan az his oluyor birde uyku düzenleri oturuyor 18 saat uyuyorlar nerdeyse dedi az da hissediyorsan hiç sorun etme dedi ama gittim içim rahatladı
Ahsen_ahsen Yeri daraldığı için oluyormuş, birde günde 18-20 saat uyuyarak geçiyorlarmış 😍 bu hareket mevsuzu anneleri hep tedirgin ediyor. Biraz rahat olmalıyız sanırım. Rabbim hayırlı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin.
Esraesen Benim de 2 gündür öle gece hareket etti ama bugün daha hiç vurmadı mesela annelik işte ister istemez endişeleniyor keşke karnımızın içini dışardan baktığımız da göre bilsek 😢
nursedahatira Bende 30dayım aynı canım 10 gün öncesine kadar içerde deliriyodu resmen şimdi yine hareketli ama 10 gün önceki kadar değil
civcivimmm GulcanYvz iyi bariii canımm benimkide öyle ters olabilirr diye düşinüyom ama kontrolüm 1 hafta sonra merakla bekliyorum bende sorucam doktoruma
SelinAli civcivimmm evet bende öyle düşünüyordum ama demek ki normal herkeste böyle oluyormuş açılan postlar çok fazla çünkü. İlk hamilelik olunca başka oluyor tabi tecrübeli olmadığımız için
civcivimmm busra2512 bu haftalarda bukadar bunu yaşayan olduğuma göre normal sanırım bende çyle azcık hissedince çok şükür diyorum