Nur1126 benim ilk hamileliğimde de mikrosefali tanısı konulmuştu, ankara da aydan biri’ye gitmiştim, ayrıntılı ultrasonda 4,5 hafta kafa gelişimi geri idi. Fetal mr istemişti, çekim yapıldığında da kıvrım, su vs normal çıkmıştı. Atalarınızın kafa yapısı böyle demişlerdi. Kızım doğduğunda bildiğiniz kavun kafalı idi. Ama hiç bi sorunu olmadı çok şükür. Genetik, yapısal benzerliktir umarım. Ben çok ağladım, yüzümde kalıcı yaralar çıktı üzüntüden. Sakın üzmeyin kendinizi de, bebeğinizi de.. doktorunuz da rahat konuşmuş. Allah büyük..