Nur1126 benimde kfam cok karisik drum 20. haftada taramada gördü bi tarafinda sivi birikmis iste bi ölctü 8mm dedi sonra bidaha cevirdi biseyler yapti 6,9 bak burdan falan dedi. Drumda cok patavatsiz yani dan dan söyleyen bi dr hic rahatlatmaz normalde ama kaptirken bana gayet saglikli bi bebegik var bunun sorun yaratcagini sanmiyorm ama takipte kalalim dedi. Tam ne oldugunuda anlatmadi eve geldim bi arastirdimki beYnimden vurulmusa döndm. Hersey allahtan tabii ama suan birden yükselen biseymi nasil bisey cok korkuyorm