Mysbsra inşallah bir an önce sağlıkla kucağına alırsın canım 🙏🏻
bende 39+4 nstde sancım çıkıyor 100lere kadar 1 cm açılma var ama gelen giden yok. 2 güne bir kontrole gidiyorum bakalım.Hemşireler sen nasıl ağrı hissetmiyorsun diyor 🙄 ama tık yok. Günü ve saati var illaki 🤷🏻♀️ Hayırlısı olsun hakkımızda 🤲🏼